Invatam, nu copiem! Blog sustinut de voi | Fundatia Proful Online | Blogul Profesorul Online - Google: proful online | Blogul de Video Apicultura Online

AICI puteti urmari zilnic tema pentru acasa la matematica pe clase in direct la Proful Online TV, prin Fundatia Proful Online
Cei care doresc sa distribuie DVD-uri cu lectiile mele in zone unde nu exista conexie Internet, ii rog sa ma contacteze la 0722786515

Fundatia Proful Online isi propune sa acorde ajutor cu tema pentru acasa tuturor elevilor!
Puteti sprijini financiar Fundatia Proful Online redirectionand 2% din impozitul datorat statului! Detalii AICI.
ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Etichete

Etichete level 2

Bazele Matematicii: Lectia 2 - Semnele la Algebra



Urmariti-ma si pe Twitter
Urmariti si lectii in direct pe PROFUL ONLINE TV

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Obtineti fundamentul teoretic explicat pe INTELESUL VOSTRU
Pachetele de DVD-uri: "VIDEOMANUAL DE MATEMATICA"
cu Proful Online, prof. Ioan URSU - Detalii AICI

In aceasta lectie facem ANTRENAMENT la legea semnelor, invatam sa INMULTIM DOUA PARANTEZE, aflam ce inseamna TERMENI ASEMENEA si stabilim FORMULE DE CALCUL PRESCURTAT. Tot in aceasta lectie introducem notiunea de NUMAR RATIONAL(zecimal,fractionar), facem OPERATII cu numere rationale si vedem cum este mai AVANTAJOS sa lucram!
Versiunea acestei lectii de matematica pentru Mobil sau Tableta se gaseste AICI


21 de comentarii:

  1. foarte tare Domn profesor continuati tot asa sunteti bun si avem ce invata dela dumneavoastra mai multe nu doar matematica cu stima negrut costache

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos domnule profesor. Bravo.
    Respect.
    Mai multe variante de a va ajuta fianciar pentru ca meritati.
    Mara

    RăspundețiȘtergere
  3. uite asa ne mai luminam si noi, astia trecuti visatori prin viata crezand ca le stim pe toate.,respect ptr ambitia acestui om. vali din timisoara

    RăspundețiȘtergere
  4. Negrut Costache
    Buna ziua Domn Profesor Am si eu o problema si va rog sa ma ajutati sa o inteleg,astept raspuns la negrutcostache@yahoo.com .Cu stima si respect va multumesc.

    5.Cate numere mai mici decat 100 apartin ambelor siruri?
    a) 8;12;16;20;24;28;32 si 5;10;15;20
    b) 3;6;9;12;15;18; si 5;10;15;20.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tineti-o tot asa Domnule Profesor ! Sunteti cel mai tare profesor din tara .Va muultumim

    RăspundețiȘtergere
  6. bravoooo, dvs, domnule profesor!!!Asta da metoda didactica.Nu ma gandeam sa fac asta.Acum le va fi mult mai usor elevilor sa invete.Se pot uita la postarile dvs de cate ori doresc .Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. toata stima domn profesor !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. domnule profesor am si eu ceva probleme pe care as vrea sa mi le explicati chiar dumneavoastra si sa va spun un sincer felicitari!!!!!!
    pe adresa de mesenger lupudamy26@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnule profesor,eu sunt un copil anti-talent la matematica,Dv. sunteti singurul de la care am inteles si am putut invata logic la matematica as dori daca se poate sa-mi indicati un manual sau o culegere dupa care sa pot lucra sunt clasa a-8 a si anul acesta trebuie sa dau examen la matematica.


    CU RESPECT SI STIMA COSMIN DIN GALATI!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc ca imi dati ocazia sa imi reamintesc ce am stiut candva!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa aveti parte de sanatate Domnule profesor sunteti un om de milioane o sa ma uit la toate lectiile dumneavoastra cu mare drag. Imi place ca explicatii matematica pe intelesul tuturor eu unu sunt mai greu de cap si am reusit sa va inteleg pe deplin. Va multumesc!!!
    --
    Breakerul2005 - YouTube user

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunteti un om cum rar mai intalnim,domnule profesor.
    Va admir initiativa si va respect modul in care va impartasiti cunostinele despre matematica celor care doresc sa invete.

    RăspundețiȘtergere
  13. Toata stima un profesor adevarat.. Metodica dumneavoastra este de admirat cred ca si ultimul copil din clasa de nota 4-5 ar intelege dupa spusele dumneavoastra.
    --

    ReyMaster89 - YouTube user

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc, si eu am un pic de greu aicea in Suedia la scoala cu matematika e bun ce ne prezinti pe tanke daca se poate si mai multe forme ca pe romaneste e mai bine decat pe suedeza
    Ioan Nicu Gherman

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim mult domnule profesor. Sunt o mare fana a dumneavoastra.
    --
    Dayanna Loveless - YouTube user

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte frumos si de folos mult stimatulei profesor! Dumnezeu sa va ajute sa fiti cu El

    RăspundețiȘtergere
  17. rog domnule profesor sa ma ajutati sa fac legatura cu dvs cit mai curind skipe pe care putem contacta este mihai.bac

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa va dea Dumneseu multa sanatate sunteti cel mai bun profesor la matematica. Imi este foarte usor sa invat de la dvs! Multumesc din suflet m-ati facut sa iubesc matematica din nou.
    --
    Elena Ghita

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari ! Am urmarit cateva din tutorialele dvs si pot spune doar cuvinte de lauda despre acest proiect... Insa, din pacate nu cred ca vor sa il aprobe deoarece "prostimea este mult mai ushor de prostit decat un om citit" si astfel din aceasta "ecuatie" ne dam seama ca de fapt "conceptia conducerii" este una gresita care ne impinge la coruptie sistemul ... (In alta odine de idei... ma pregatesc intens cu clipurile dvs pentru facultatea de Automatica, fiind vorba de o diferenta de 6 ani de cand am terminat liceul am realizat ca am pierdut foarte multe pe drum si realizand asta, am inceput sa caut ce am pierdut, eventual mai aflu si alte lucruri pe care nu le stiam) ... Multumim frumos pentru ca ati descoperit o metoda MODERNA si eficienta de lucru, acum putem invata/fixa/repeta direct de acasa!
    --
    Alexandru Husariu - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  20. Domnule profesor, vă mulțumesc enorm de mult pentru ceea ce faceți. Datorită dumneavoastră am luat și eu BAC-ul la mate acum câțiva ani. Dacă nu erați dumneavoastră, nu îl luam cu siguranță. Mulțumesc
    --
    Lillith - YouTube User

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumim! Faceti o treaba minunata! Continuati!
    --
    Silvasanu Andrei - YouTube User

    RăspundețiȘtergere

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU